ظرف قوطی کرم 30 گرم تکجداره مخروطی

مخروطی -- درب پیچ

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • رنگ: با حداقل سفارش انتخاب رنگ با سلیقه مشتری امکان پذی...
  • وزن: 9.5 گرم
  • اندازه: عرض 49.5 ارتفاع 40
  • نوع مواد اولیه: PE
1,400 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

اندازه این پوکه کرم خاص می باشد و جزو استاندارد های تولید قوطی کرم نمی باشد و یکی از تولیدکننده های این سایز مجموعه ما می باشد و تولید قوطی پلاستیکی 30 گرمی با حداقل سفارش امکان پذیر است و زمان آماده سازی به طور تقریبی یک هفته می باشد.و انتخاب رنگ با توجه به سلیقه مشتری پذیرفته می شود و قیمت تمام شده این محصول به دلیل سفارشی بودن آن اندکی بالاتر است .

این ظرف پلاستیکی درب پیچ در دسته بندی قوطی کرم تک جداره قرار دارد که با بهترین کیفیت و متریال نو ( پلی اتیلن) و با به روز ترین دستگاه های اتوماتیک جهت بهداشتی بودن ظروف و دخالت کمتر دست تولید میشود. برای تیراژ بالای سه هزار عدد (که سفارش عمده این محصول به حساب می اید) رنگ درب محصول قابلیت سفارشی سازی برای مشتریان گرامی را دارا می باشد. بطور معمول رنگ بدنه سفید ودرب ها  به رنگ قرمز و آبی و سبز وزرد تولید میگردد. از ظرف 30 گرمی درب پیچ در موارد متعددی از قببل پودر، رنگ، وازلین، مواد صنعتی، چسب، گریس و … استفاده میشود. درب روی بدنه بسته شده و بصورت بسته های 1500 عددی کیسه لمینیت یا گونی و نایلون ارسال میگردد.

رنگ
با حداقل سفارش انتخاب رنگ با سلیقه مشتری امکان پذیر میباشد.
وزن
9.5 گرم
اندازه
عرض 49.5 ارتفاع 40
نوع مواد اولیه
PE
بسته بندی
کیسه لمینیت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...